Lattiapeltien leikkaus käynnissä.
Takaosa lattiasta alkaa olemaan valmis, vahvistuspokkauksia pitää vielä tehdä.
Huhtikuu 2008
Sain Teivon swapista ostettua hyvät poljinaihiot. En tiedä mistä ovat peräisin, tais lukea Mopar tussilla kirjoitettuna vanhassa jarrusylinterissä.
Jarru ja kytkinpolkimen sovitus menossa.
Pohdiskelin että nouseeko mun polkimet liian ylös??
Kannake hepattu kiinni.
Jarrupääsylinteri ja tehostin tulee takajalkatilaan
Jarrutanko tulee suorassa linjassa polkimilta.
Vanhasta pääsylinteristä poistettu sisäkalut.
Lattiapeltien teko käynnissä.
Polkimien läpiviennit tehty.
Tulipellin reunapokkauksen naputtelu, tein laudasta vähän kaarevan mitä vasten naputtelin reunapokkauksen.
Tulipelti sovituksessa.
V-8 sen olla pitää, luulisin
Ostin sitten V-8:sin vaikka ei alunperin pitänyt. Kone on Ford 302 ja automaatti. Nyt joutuu jo vähän enemmän sovittelemaan konetta.
Kone ja laatikko paikallaan. Koppa tiputettu takaisin rungolle ja tulipellin teko aloitettu. Etupään lattiapellit meni kaikki uusiksi, samoin jarru poljin ja vivustot pitää tehdä uusiksi.
11/08
Droppiakseli ym hankittu ja sovitus menossa.
Kone pitää hoonata ja laittaa laakerit sekä männänrenkaat.
4link tuentoja varten sorvausta
Ensimmäiset holkit valmiina 4linkkiä varten, vielä pitäisi alapuolen holkit sorvata.
Fourlinkin kannakkeiden teko menossa.
Joulupukki toi kivoja lahjoja etupäähän :)
Isä hitsasi tukivarret 4linkkiin.
Nylon puslien sorvaus menossa (sarjatuotantoa :))
Eka pusla paikallaan.
Valmista tuli puslien osalta.
Muutama kuva etupäästä syyskuu 2010.
Hitaasti tuntuu valmistuvan.
Harmi ku ei näy kaikki nuo rodi kuvat
VastaaPoistaNe on ollut Elisan palvelimella joka ajettiin alas vuoden vaihteessa. Koitan jos jossain vaiheessa saisin ne palautettua.
Poista