Nettiauto tarjosi yllättäen 1952 Chevrolet Deluxe avon jonka pitkän harkinnan jälkeen (melkein 2 minuuttia) päätin 22.7.2015 ostaa.
Teijan sanoin: Voi luaja! (varmaan hänen piti sanoa että Voi luaja kun on upee!)
Amerikasta vuosi sitten tuotu suomeen. |
Pasi oli auttamassa kun haettiin kaunokainen kotiin. |
Ensimmäisen viikon aikana alkoi tapahtumaan
Pasi ja Karlos auttoivat korin pois nostossa. |
Valmiina runkomuutoksiin. |
Runkoon hitsasin kiinnikkeet että pysyy ryhdissään. |
Edestä runko poikki. |
4 tuumaa kiksiä |
Yhden päivän saldo katkaisulaikoista. |
Helpompi hitsata rungon alapuolelta |
Tekniikan luovuttajaksi löytyi 5.0 monipisteruiskulla varustettu LTD |
Moottorin sovitusta sekä takapään tuentaa. Ilmapussitkin saapui.
Hyvin tuntuu Fordin kone istuvan Chevyn aisojen väliin. |
Koneen kiinnikkeiden tekoa. |
Pikkasen tuli johtoa Fordista. Noista pitäisi ylimääräiset purkaa pois. |
Nelilinkit päätin laittaa taakse. |
Vihdoinkin sain ilmajousisarjan jenkeistä. |
Ja sitten sovittelua. |
Ilmapussien kiinnitysosia plasmaleikattuna. |
Tällä setillä maavara noin 9cm. Pussit antaa alaspäin vielä noin 7cm ja ylöspäin 10cm. |
Rungon kiksaukselle tein tukilevyt |
X-tuen vääntö menossa |
Laatikon kiinnityspalkki paikallaan |
Eemelin kanssa nostettiin kori peräkärryyn. |
Matkalla hiekkapuhallettavaksi. |
26.11.2015
Kori hiekkapuhallettiin ja pohjamaalattiin. Tästä on mukava rakentaa autoa.
EI tullut yllätyksiä puhalluksen jälkeen. |
Rungon loppuhitsaukset menossa. |
Käänsin rungon ylösalaisin että on helpompi hitsata alapuoli. |
|
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti